טעויות נפוצות בניהול קמפיין באינסטגרם
מרץ 22, 2023הפיצ'ר החדש של אינסטגרם: ערוצי אינסטגרם (Instagram Channels)
פברואר 16, 2023 | admin
הפיצ'ר מאפשר למשתמשים לקרוא אוספים של פוסטים, סטוריז ורילס של יוצרים, משפיענים ומפרסמים שהם עוקבים אחריהם, הכל במקום אחד. המאמר הזה יפרט על הפיצ'ר החדש של "Meta", איך הוא עובד ומה הוא בעצם אומר בעבור יוצרי התוכן והמשתמשים.
מה הם ערוצי אינסטגרם (Instagram Channels)?
ערוצי אינסטגרם (Instagram Channels) הם פיצ'ר חדש שמאפשר למשתמשים לגלות ולחקור אוסף של תכנים של יוצרים, משפיענים ומפרסמים שהם עוקבים אחריהם. הפיצ'ר מעוצב כדי להקל את החיים של המשתמשים כך שיוכלו למצוא את התוכן שהם מעוניינים בו ע"י קיבוץ שלו למקום אחד (פוסטים, רילס, סטוריס)
איך ערוצי אינסטגרם עובדים?
אפשר להגיע ולחקור ערוצי אינסטגרם דרך כפתור ה"Explore". משתמשים יראו סקשן חדש שנקרא "ערוצים" או "Channels" שהוא הפיצ'ר המדובר ומבוסס על נקודות העניין של המשתמשים. המשתמשים יכולים לעקוב אחרי ערוץ כדי לראות עוד תוכן של אותו יוצר, משפיען או מפרסם.
פיצ'ר הערוצים דומה לפיצ'ר של ה-Explore בכך שהוא מותאם למשתמש ע"פ נקודות העניין שלו והפעילות בפלטפורמה. עם זאת, ערוצי האינסטגרם לוקחים את נושא העניין של המשתמשים צעד אחד קדימה ע"י כך שהם מאפשרים למשתמשים לאצור את אוספי התוכן שלהם.
מה זה אומר עבור המשתמשים?
ערוצי אינסטגרם הם "game-changer" עבור צרכני תוכן, וכמובן, יוצרים חדשים בפלטפורמה. הפיצ'ר מספק מידע והתאמה שלו למשתמש, דבר שיוצר צריכת תוכן בצורה קלה יותר בעבורנו (המשתמשים) למצוא את מה שאנחנו מחפשים.
משתמשי האינסטגרם יוכלו לעקוב אחרי היוצרים, המשפיענים והמפרסמים האהובים עליהם יותר מקרוב, מבלי הצורך לגלול את כל המסך של אותו יוצר. בנוסף, משתמשי האינסטגרם יוכלו לגלות תוכן חדש שמפרסמים ויוצרים פרסמו ע"י הערוצים שרלוונטיים בעבורם.
מה זו אומר עבור יוצרי התוכן?
ערוצי אינסטגרם הם הזדמנות נהדרת בעבור יוצרי תוכן להגיע לקהל רחב יותר בפלטפורמה. יוצרים יכולים לאצור את הערוצים שלהם, דבר המאפשר להם להציג את התוכן הטוב ביותר שלהם ולהגיע למשתמשים שאולי לא גילו אותם כבר בעבר.
בנוסף, יוצרים יכולים לשתף פעולה עם יוצרים ומפרסמים נוספים וליצור ערוצים משותפים, דבר שמאפשר להגדיל את החשיפה בפלטפורמה.
שימוש בערוצי אינסטגרם לקידום ולמטרות רווח, כיצד?
בשימוש בערוצי אינסטגרם תוכלו לאפשר למשתמשים שלכם לרכוש מוצרים ישירות דרך האינסטגרם של העסק שלכם. כדי להגדיל את הרווחים, אתם יכולים ליצור תוכן איכותי שמראה את המוצרים ואת השרותים של העסק שלכם. ניתן לטייג את המוצרים בפוסטים, דבר המקל על העוקבים שלכם לרכוש ישירות את המוצר מתוך הפוסט. נוסף על כך, עסקים יכולים לבצע פרסום וקידום באינסטגרם באמצעות הפיצ'ר החדש ולחשוף את המוצרים שלהם לקהל רחב יותר.
מסקנות וכוונות
ערוצי אינסטגרם הם "game-changer" שמאפשר חוויה מותאמת יותר באופן תדיר יותר בצריכת התוכן וגילויו בפלטפורמה. הפיצ'ר הזה הוא הזדמנות מעולה בעבור יוצרי תוכן להגיע לקהל רחב יותר ולהציג את העבודה שלהם.
בסה"כ, ערוצי האינסטגרם הם תוספת לא רעה לפלטפורמה ואנחנו בטוחים שהם ישנו את כללי המשחק בזמן הקרוב. אם עוד לא בדקתם את הפיצ'ר, תוודאו שתעשו זאת אחרי המאמר.