פרסום בטיקטוק

הקמת ושיווק דפי טיקטוק

השחקן החדש במגרש הגיע, ואנחנו לא מאחרים להצטרף אליו! עם מספר של כ-2 מליארד משתמשים פעילים, הטיקטוק הפכה מאפליקציה לא מוכרת לאחת מהאפליקציות המורדות ביותר ב-3 שנים האחרונות. על כזה כוח שיווקי אנחנו לא מוותרים וממהרים להיות שם לפני כולם!
בין אם מדובר בקידום ממומן בתקציבים נמוכים (1,500 ₪ ומעלה) וגבוהים (100,000 ₪ ומעלה) ובין אם מדובר בקידום טיקטוק אורגני באמצעות תוכנות פרי פיתוחינו לצרכי לקוח שמתבקשים בשוק בשנים האחרונות, אנחנו ב-BeMedia שמחים לתת שירות בעבור לקוחותינו בדיוק בתחום הזה.

הקמת דפי טיקטוק, יצירת סרטונים מונפשים וסרטוני תדמית ופרסומת, ניהול תקציבי פרסום והגעה ללקוחות קצה רלוונטיים בעבור העסקים אותם אנו מקדמים הם רק חלק מהפעילות האפשרית בטיקטוק.

טיק-טוק הפכה בעצם את החווייה במדיה החברתית ממה שאנחנו מכירים לדינאמית הרבה יותר - הכוונה היא כמובן לסרטונים "המהפנטים" שלה, מרגע השימוש באפליקציה אין לך לאן לברוח ואתה פשוט שקוע - אז איך אנחנו יכולים להרוויח מזה? התשובה היא פשוטה, גם פה טיקטוק עובדת כמו שאר המדיות החברתיות (במרביתן) במודל של "הפרעה", כלומר, בזמן שאנחנו שקועים במה שאנחנו כל כך אוהבים לצפות אנחנו מגיעים גם לפרסומת שהיא רלוונטית עבורנו.

עצם העובדה שטיקטוק היא "שחקן חדש במגרש" היא מאפשרת לנו לנצל תקציבי שיווק בצורה יעילה משמעותית משאר המדיות ויודעת להביא תוצאות מוזלות משמעותית, ואנחנו מתכוונים ממש משמעותית, עד כמה משמעותית אתם שואלים? אפשר לומר שלפחות הוזלה של כ-20% בסך העלות לתוצאה בסוף היום. כמובן, שהפלטפורמה איננה מתאימה לכולם, ונדרש תקציב גם ליצירת סרטון רלוונטי בעבור הלקוח כדי ליצור בסופו של דבר פרסומת בעבור המדיה הזו ולא סתם עוד תמונה גרפית שהעלות שלה זול משמעותית.

לצד זאת, לטווח הארוך נכון להשקיע שם את תקציב השיווק בעיקר לעסקים שאוהבים טרנדים מודרניים (מי לא?) ובעיקר לאנשים שאוהבים חדשנות, אנחנו שם ואנחנו חושבים שהיא (טיקטוק) שם כדי להשאר.

BEMEDIA

טיק-טוק כאן
וגם אנחנו!

עוד פלטפורמה עשתה פריצת דרך בשנים האחרונות והיא לא עוזבת בקרוב. טיקטוק הוכיחה שהיא יודעת להביא תוצאות, יחד עם 2 מליארד משתמשים פעילים ועלות מוזלת משמעותית לעומת המתחרות (פייסבוק, לינקדאין ועוד...) היא נכנסת לארגז הכלים שלנו בתור פלטפורמת שיווק מהמובילות בשוק.

טכנית, אם אתה לא שם - אתה כן קיים, אבל אנחנו רוצים אותכם שם! (ומהר...) כל הפירוט הזה הוא כדי שתבינו שמדובר במשהו חדשני, אבל אנחנו פה כדי שתבינו במה מדובר ומכינים בעבורכם את הסרטונים, עורכים אותם, מנהלים את הקמפיין ובסופו של דבר מביאים לכם את התוצאה הרצויה תוך כדי התמקדות ביעילות.

החלטתם איזה פרויקט מתאים לכם? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.

    שם פרטי
    שם משפחה
    אימייל
    טלפון
    כתובת אתר
    הודעה

    בואו נדבר קצת עליכם

    הגעתם למקום הנכון, בואו נשוחח על איפה אפשר לשפר ולעזור לכם. חייגו אלינו עוד היום או מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם עם פרטים נוספים.

      שם פרטי
      שם משפחה
      אימייל
      טלפון
      כתובת אתר
      הודעה