בניית דף פייסבוק

פייסבוק, אינסטגרם ומה שבניהם

יותר מ-2 מליארד משתמשים פעילים קיימים היום בפייסבוק ובאינסטגרם, אז למה לא להיות שם? אנחנו ב-BeMedia פה בשביל ליצור בעבורכם נוכחות דיגיטלית גם במדיות החברתיות המובילות כיום בשוק, כאשר אנחנו מתמקדים בפייסבוק, אינסטגרם ושאר המדיות החברתיות אנחנו שמים לעצמנו דגש על עיצוב פשוט, נקי, תוכן שיווקי איכותי ופרסום קמפיינים ממומנים ואורגניים במדיה החברתית כדי להשיג מקסימום תוצאות ומיטוב תקציב השיווק.

אופי הפרסום במדיות החברתיות הללו (פייסבוק & אינסטגרם) הם בעיקר באופן של "האם אפשר להפריע לך?", שזה אומר שבזמן שאנחנו גוללים באפליקציה אנחנו עלולים להיתקל בפרסומת שהיא רלוונטית בעבורנו, הקוד שבו חברת "מטא" (פייסבוק & אינסטגרם & וואצפ) משתמשת הוא חכם, כל כך חכם, אפשר להגיד שהוא יודע בדיוק מתי תרצו לרכוש ואת מה, ומתי באמת נכון להפריע לכם, ככה אפשר למנף את תקציב השיווק בצורה חכמה.

בימדיה בנתה כלים טכנולוגיים שמשמשים את לקוחותיה כדי להפיק את המירב מתוך תקציבי השיווק, ככה אנחנו יכולים לייצר קמפיין מוצלח בעלות מוזלת משמעותית, מביאים תוצאות, בין אם מדובר בלידים, מכירות, מבקרים, מיתוג או שיווק קלאסי שכולל את מרבית המאפיינים הנזכרים לעיל.

הזירה הדיגיטלית התרחבה, אין ספק, וללא נוכחות במדיה החברתית אתם מפספסים חלק לא קטן מהשוק - אפשר להגיד שכמעט כל אדם שלישי היום משתמש במדיה החברתית, בין אם זה לשימוש אישי של שמירת קשר עם חברים ומשפחה או לחפש עסקים ולבצע רכישות.

BEMEDIA

נוכחות דיגיטל עוצמתית
נמצאת במדיה החברתית!

אתר האינטרנט שלכם מוכן, הכל מתוקתק ויפה לכבוד הלקוח, אבל מה עם הפייסבוק? יותר מ-2 מליארד משתמשים פעילים נמצאים במדיה החברתית המצליחה עוד משלהי 2007 ולכם אסור לוותר עליהם.

אנחנו ב-BeMedia שמים לעצמנו דגש להיות כמה שיותר משווקים ומפורסמים בעבור לקוחותינו - לכן אנו מציעים בעבורכם גם את שירותי הדיגיטל שלנו במדיה החברתית.

בין אם מדובר בשדרוג הדף הקיים וקידום קמפיינים באמצעות כלים טכנולוגיים שפיתחנו בעבור לקוחותינו לאורך השנים ובין אם מדובר בהקמת דף חדש, עיצובו ומיטובו. BeMedia מומחים בדיוק בתחום הזה ושמחים להציע בעבורכם את השירות האיכותי ביותר.

החלטתם איזה פרויקט מתאים לכם? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.

    שם פרטי
    שם משפחה
    אימייל
    טלפון
    כתובת אתר
    הודעה

    בואו נדבר קצת עליכם

    הגעתם למקום הנכון, בואו נשוחח על איפה אפשר לשפר ולעזור לכם. חייגו אלינו עוד היום או מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם עם פרטים נוספים.

      שם פרטי
      שם משפחה
      אימייל
      טלפון
      כתובת אתר
      הודעה