קידום אתרים באינטרנט

קידום ומיטוב אתרים במנועי חיפוש

קידום אתרים הוא אולי המשתנה החשוב ביותר כשמדובר במציאת האתר שלך באינטרנט - למה? מהסיבה הפשוטה שכאשר מישהו מחפש אותך ב"גוגל" למשל אתה רוצה להיות שם, לצורך העניין, אם יש לך חנות תכשיטים ואתה מוכר שרשראות זהב, תשמח להיות הראשון שמציע את הסחורה שלך באינטרנט (או לפחות בעשירייה הפותחת...), מעבר לכך, יש עוד מנועי חיפוש כמו Bing, Yahoo ורבים וטובים.

הרעיון הוא פשוט: להופיע במקום הנכון, בזמן הנכון בעבור מי שצריך אותך - זה הרעיון של מנועי חיפוש בעצם, להקל עלינו את החיים במקום לגרום לנו לחפש באינטרנט בין למעלה ממליארד אתרים אנחנו פשוט כותבים את מה שאנחנו צריכים והאתר הרלוונטי ביותר בעבורנו מופיע ראשון או ב"עשירייה הפותחת".

איך מגיעים לשם? את זה תשאירו לנו. עבודה לא פשוטה היא קידום אתרים, עם זאת, מאד מאד מספקת בעיקר כשיש תוצאות חיפוש טובות כמו להביא אתר למקום הראשון ולקבל ממנו לקוחות. התהליך עלול לקחת מספר חודשים, בדרך כלל לא קורה בן לילה (מקרים מאד בודדים שהתהליך יגמר תוך חודש), עם זאת, חשוב לציין שאנחנו שמים דגש על איכות, כעיקרון אתם יכולים להופיע במקומות הראשונים במספר מילות חיפוש, לצורך העניין: אם יש לנו אתר בתחום הספורט ואנחנו רוצים לדרג אותו ראשון במילות חיפוש מסוימות, יש הבדל מהותי בין לדרג אותו במילת המפתח "כדורגל למכירה" לבין המילה "כדורגל למכירה ברחוב הרצל בהרצליה", כמובן, שאנחנו בוחרים יחד עם הלקוחות שלנו את מילות המפתח הטובות ביותר, משהו באמצע, כמו "כדורגל בהרצליה", כי בדרך כלל קשה מאד לקדם מילות מפתח שהרבה חנויות מתחרות בהן וזה מצריך משאבים, זמן וכוח והרבה מאד כסף, אנחנו כאן כדי לייעל עלויות ולא בהכרח להיות ראשונים בכל מקום. בסופו של דבר התוצאה המתבקשת היא יצירת מכירות ותנועה לאתר שלנו, ככה אנחנו משיגים את המטרות של הלקוח שלנו יחד עם ייעול תקציב השיווק שלו.

BEMEDIA

רוצים להופיע ראשונים?
איתנו זה פשוט!

האתר שלכם הוא הנכס המרכזי שלכם באינטרנט, עם זאת, ללא קידום ומיטוב במנועי חיפוש ובאינטרנט אין לנו כוח השפעה משמעותי מספיק ואנחנו מפספסים לקוחות עם פוטנציאל רכישה גבוה, הרעיון המרכזי הוא בעצם להופיע בזמן הנכון ובמקום הנכון בעבור הלקוח.

חברת BeMedia שמה לעצמה דגש על ייעול תקציב לקוחות לצד איכות ללא פשרות. אנחנו בונים אסטרטגיית מילות מפתח ועובדים לפיה עד לקבלת התוצאה הרצויה בעבור לקוחותינו.

החלטתם איזה פרויקט מתאים לכם? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.

    שם פרטי
    שם משפחה
    אימייל
    טלפון
    כתובת אתר
    הודעה

    בואו נדבר קצת עליכם

    הגעתם למקום הנכון, בואו נשוחח על איפה אפשר לשפר ולעזור לכם. חייגו אלינו עוד היום או מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם עם פרטים נוספים.

      שם פרטי
      שם משפחה
      אימייל
      טלפון
      כתובת אתר
      הודעה