עיצוב גרפי, קריאייטיב ותוכן שיווק

קריאייטיב, גרפיקה וביצועים

אנחנו מאמינים שחוויית משתמש צריכה להיות ייחודית. עד כמה ייחודית? ככל הניתן כל עוד היא עומדת בדרישות הלקוח ובטרנדים העדכניים בשוק.
עיצוב גרפי בא לידי ביטוי באתר האינטרנט, דפים דיגיטלים, עמודים ופוסטים אינסטגרם, עמודים ופוסטים בפייסבוק, פליירים ועיצובי גלויות (או כל עיצוב שמודפס בפרינט), עיצוב קמפיינים, עיצוב פרסומות, עיצוב דפי טיקטוק ובניית פרסומות טיקטוק מעוצבות ומונפשות, בעצם איפה שאנחנו רואים כל דבר שהו באינטרנט שהוא לא בהכרח טקסט - שם יש צורך גרפי.

עיצוב גרפי מוכח כמשפר ביצועים בעבור פרסומים ובכלל הנאה אישית והנעת הלקוח לביצוע פעולות מסוימות ללא קשיים בדרך.

לדוגמא: כפתור שהוא בצבעים נוחים לעין יקבל יותר הקלקות ממישהו שגולש אצלכם באתר לעומת כפתור שאינו קריא ולא מעוצב בצבעים "שמעודדים" את המבקר ללחוץ עליו. נוסף על כך, הדגש בעיצוב הוא לא רק על הצבעים אלא גם על היצירתיות והרעיון העומד מאחורי הפרסום, שפה שיווקית ופרסומית ששומרת על קו אחיד לאורך כל הדרך, שמשדרת את רצון העסק בצורה ברורה ולא בהכרח בעקיפין, לדוגמה: משרד עורכי דין לרוב יהיה מוצג בצבעים כהים ורציניים לעומת אתר של צעצועים שיהיה מוצג בצבעים צבעוניים ללא התחשבות ברצינות של הלקוח שהוא ניגש לעורך דין בעניינים כבדי משקל.

כאשר אנחנו מפרסמים משהו ברשתות המדיה השונות, לצורך העניין "פייסבוק" של חברת "מטא" העולמית, יש לנו ממש מספר רגעים "לתפוס" את עין הלקוח כדי שיקרא ויבין במה מדובר. כאשר אנחנו משתמשים בעיצוב גרפי טוב, יחד עם תוכן איכותי מתקבלת תוצאה שמניבה תוצאות משמעותיות יותר מאשר "סתם עוד תמונה".

אנחנו מקווים שהצלחתם להבין את המסר, כי הוא פשוט בסה"כ! השפה העיצובית שלנו קובעת אחוז ניכר מתוך החווייה של הלקוח שלנו בתוך האתר שלנו או בקריאת הפרסומת שלנו ובסופו של דבר (בתצורה דיגיטלית) רכישה שלהם או הבעת נכונות ורצון להתקדם לפגישה \ קנייה \ קריאה נוספת.

כל בעל עסק יודע ששיווק ופרסום טוב מתחיל בעיצוב טוב - בשביל זה אנחנו ב-BeMedia לאורך השנים ליווינו יותר ממאות לקוחות בדרכם לחוויית משתמש נוחה יותר, עיצובית יותר ויצירתית יותר! קחו לכם כמה רגעים להנות ממספר עבודות שלנו.

 

BEMEDIA

צריכים עיצוב-גרפי?
בי-מדיה לשרותכם!

בין אם מדובר בעיצוב אתר חדש, הקמת דף נחיתה או קמפיין חדשני לעורר את הלקוחות הקיימים או לגייס לקוחות חדשים, אנחנו פה לשרותכם!

בניית קו מנחה ובניית תכנית גרפית טרם התחלת העיצוב הם רק קצה המזלג כשמדובר בעסק שלכם. אתם רוצים להראות ייחודיים, נקיים ומעוצבים ברמת איכות שלא יורדת מהקולגות בשוק, ואנחנו מבינים את זה - יש לנו ניסיון עתיר שנים בתחום ואנו שמחים להציע אותו בעבור לקוחותינו עד לקבלת תוצר סופי רצוי.

החלטתם איזה פרויקט מתאים לכם? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.

    שם פרטי
    שם משפחה
    אימייל
    טלפון
    כתובת אתר
    הודעה

    בואו נדבר קצת עליכם

    הגעתם למקום הנכון, בואו נשוחח על איפה אפשר לשפר ולעזור לכם. חייגו אלינו עוד היום או מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם עם פרטים נוספים.

      שם פרטי
      שם משפחה
      אימייל
      טלפון
      כתובת אתר
      הודעה