bemedia

שירותי הדיגיטל
המתקדמים שלנו

bemedia

אנחנו מתמקדים
ביעילות

בניית אתרים ודפי נחיתה

בניית אתרים
ודפי נחיתה

בניית אתר ייצוגי לעסק הוא חובה, בזמן שהקולגות נמצאים באינטרנט אתם לא רוצים להשאר מאחורה. אפשר לומר שאתר האינטרנט שלכם הוא הפנים הדיגיטליות של העסק שלכם במידה ואתם עסק פיזי, ואם אתם רק בדיגיטל אז בלעדיו אתם לא קיימים. בנוסף, דפי נחיתה ומכירה הם כלי אסטרטגי להשגת המרות ומכירה של מוצר בודד או קידום של אירוע או כל פרויקט שהו באמצעות דף שמייצג בפשטות את מה שאתם רוצים למכור ובנוסף לאפשר ללקוח לבצע רכישה ישירה של המוצר ללא שום עיכוב או קריאה נוספת.

    • הגדלת אחוז המכירות80%
    • קידום ושיווק95%
    אסטרטגיית שיווק

    אסטרטגיית
    שיווק

    תהיתם פעם היכן להשקיע את תקציב השיווק שלכם? האם בקמפיין פייסבוק? אולי לינקדאין, אולי בכלל רק בגוגל וקידום במנועי חיפוש בצורה אורגנית - כשנכנסים ליער לא נכנסים ללא סימון מאיפה נכנסנו!
    אסטרטגייה שיווקית היא פרט חיוני לכל בעל עסק שרוצה לדעת איך "לתקוף" את השוק, פרט שלפיו יודעים לאן אנחנו מתכוונים ולמה אנחנו עושים, בעצם למצות את מלאכת השיווק עד תומה מצידנו מחד ומאידך לא להסתמך על המזל כלל וכלל. אנחנו ב-BeMedia מאפשרים ללקוחותינו לדעת לאן הם הולכים כאשר הם בוחרים ללכת ובאיזה כיוון, לפיכך ניתן לְצַפּוֹת את סוג התנועה לאתר או את סוג הלקוח שאליו אנו מכוונים את הפרסום בכלל או לגייס אותו לרכישה בפרט.

      • צורך ארגוני100%
      • צורך שיווקי90%
      עיצוב גרפי, קריאייטיב ותוכן שיווק

      קריאייטיב, גרפיקה
      וביצועים

      בין אם מדובר בקידום ממומן ברשתות החברתיות ובין אם מדובר בעיצוב אתר יש מכנה משותף לכולם - קריאייטיב, גרפיקה וביצועים הולכים יד ביד! כאשר מדובר בעסק שלכם אתם רוצים לתת ללקוח את התחושה שאכפת לכם ממנו, מעבר לתחושה שעוברת כשרואים עיצוב איכותי הרעיון שעומד מאחוריו חשוב לא פחות, בין אם מדובר במיתוג העסק ושיווקו או בפריט דיגיטלי כמו מודעה ברשת החברתית, אתר עם חומרים גרפיים - גרפיקה, קריאייטיב (רעיון) וביצועים הם מהלך שיווקי שמצריך לא מעט עסקים.

        • הגדלת מכירות77%
        • צורך פרסומי100%
        קידום אתרים באינטרנט

        קידום ומיטוב
        אתרים במנועי חיפוש

        להופיע ראשונים במנוע חיפוש זו לא מילה גסה, נוסף על כך, פרסום בגוגל בצורה אפקטיבית שמביאה תוצאות ותנועה נכונה לאתר שלכם יכול להגדיל משמעותית את הרווחיות בו, בין אם מדובר בגיוס לקוחות חדשים או מיתוג של העסק הקיים - גוגל החלה את דרכה החל משנת 1999 והיא רק משתפרת עם השנים. אנחנו ב-BeMedia פיתחנו כלים טכנולוגיים המאפשרים לנו למקם אתכם בתוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר עבור העסק שלכם לצד יעילות מבחינת תקציב שיווק וקליקים.

          • הגדלת מכירות80%
          • פרסום ושיווק העסק90%
          בניית דף פייסבוק

          פייסבוק, אינסטגרם
          ומה שבניהם

          נוכחות במדיה החברתית בכלל ובפלטפורמות פייסבוק ואינסטגרם בפרט הם כלי חיוני לקידום ושיווק העסק שלכם, במיוחד כשיותר מ-2 מליארד משתמשים פעילים נמצאים במדיות הללו והפרסום בהן יעיל, פייסבוק ואינסטגרם עושים שימוש בקוד חכם כדי למצוא בעבורכם את הלקוחות המתאים בעבור העסק שלכם, ועם הפשטות שהם מביאים בכלי לפרסום אצלם הכלי הזה מצריך ידע וניסיון - אצלנו ב-BeMedia למעלה מ-7 שנות ניסיון בתחום עם תוצאות מוכחות בתקציבים נמוכים ועד גדולים (מליוני ש"ח בשנה), לצד תוכן שיווקי, גרפיקה וכלים טכנולוגיים ייחודיים שפיתחנו בעבור לקוחותינו אנו מתמחים גם בהקמת דפי פייסבוק ואינסטגרם לפי דרישות לקוח ומצליחים לייעל את העסקים של לקוחותינו.

            • קידום אורגני וממומן100%
            • צורך פרסומי100%
            פרסום בטיקטוק

            הקמת ושיווק
            דפי טיקטוק

            השחקן החדש במגרש הגיע והוא כאן כדי להישאר! טיקטוק היא האפליקציה שהגיעה למקום הראשון במצעד ההורדות השנתי של אפל וגוגל PLAY STORE, אנו מתמחים ביצור כלים טכנולוגיים שמאפשרים קידמה טכנולוגית ויתרון משמעותי משאר החברות בשוק, לצד הקמת דפי טיקטוק ויצור סרטונים לפרסומות במידה ויש צורך או בניית סרטון באמצעות תוכנות מחשוב מתקדמות. בדקנו ומצאנו שאכן תקציב שיווק שמנוהל ע"י מומחים מביא תוצאות יוצאות דופן בעבור הלקוחות וכך מאפשרות צמיחה של העסק בצורה דיגיטלית וחכמה מבלי לשרוף תקציבי עתק. אצלנו ב-BeMedia אנחנו מטפלים בלקוחות הטיקטוק שלנו כך שלעולם לא יתאכזבו מהתוצאות הן של הקמת הדף בפלטפורמה וניהולו והן של ניהול הקמפיין הממומן.

              • חדשנות ויתרון שיווקי100%
              • צורך פרסומי70%
              BEMEDIA

              אנחנו נגדיל את המכירות
              שלכם פי שלש ויותר!

              שיווק ופרסום מצריכים מיומנות וניסיון. עם זאת, ללא יתרון טכנולוגי בזירה הדיגיטלית, המסע להצלחה בשיווק יכול להיות מפרך ואף מייגע ולעיתים מייאש עד כדי כך שאנשים פורשים מהתחום ולא מנסים שוב. אצלנו ב-BeMedia יש לנו את הכלים הטכנולוגיים שאנו מפתחים בעבור לקוחותינו כדי לקדם את העסקים שלהם, שממשיכים להתעדכן מעת לעת כדי לשמור על היתרון המשמעותי שלנו בשוק. עם ניסיון של למעלה מ-7 שנים בתחום, אנו בטוחים להגיד ללקוחותינו שיש על מי לסמוך ושמחים ללוות אותם כל הדרך להצלחה.

              7+

              שנות ניסיון

              החלטתם איזה פרויקט מתאים לכם? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.

                שם פרטי
                שם משפחה
                אימייל
                טלפון
                כתובת אתר
                הודעה

                בואו נדבר קצת עליכם

                הגעתם למקום הנכון, בואו נשוחח על איפה אפשר לשפר ולעזור לכם. חייגו אלינו עוד היום או מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם עם פרטים נוספים.

                  שם פרטי
                  שם משפחה
                  אימייל
                  טלפון
                  כתובת אתר
                  הודעה