בניית אתרים ודפי נחיתה

בניית אתרים
ודפי נחיתה

כל בית עסק צריך ייצוג דיגיטלי - אתר אינטרנט זה הבסיס, אליו כל שאר הפרסום והשיווק מופנה בדיגיטל. בין אם מדובר באתר ייצוגי שנועד להראות מה יש לכם להציע ובין אם מדובר באתר מסחרי (Ecommerce) אתם צריכים אחד וכדאי שהוא יהיה נגיש, מעוצב וידידותי למשתמש.

אנחנו מתמחים בעיצוב ובניית אתרים והגדרת חוויית המשתמש כל הדרך עד לקבלת פרויקט מוגמר בעבור הלקוח, הקמת השרת בעבור הלקוח ואבטחתו כדי למנוע פריצות אבטחה, בנוסף לשימוש בפלטפורמות המתקדמות ביותר בשוק כמו: וורדפרס, מגנטו, ג'ומלה ועוד נותנות לנו אפשרות לבנות אתרים יציבים עם עיצוב גרפי מתקדם וחוויית משתמש שמגבירה את המכירות וגורמת למבקרים להשאר עוד זמן באתר ולרכוש.

בנוסף להקמת אתר אינטרנט אנחנו מתמחים בהקמת דפי מכירות בעבור מוצר בודד או מספר מוצרים בודדים - כך בעצם הלקוח נחשף אך ורק לאותו המוצר המיועד בעבורו בפרסום ובשיווק כך אנו מקבלים יעילות גבוהה בעבור התוצאות הרצויות - בעצם, במקום לתת ללקוח לחפש את המוצר הרצוי במיוחד בעבורו בכל האתר שלנו (לצורך העניין אתר מסחר עם רכישות אונליין) אנחנו מגישים לו את התוצאה אותה חיפש במרחק קליקים ספורים - אחוז ההמרות גודל, הלקוח מקבל את המוצר שאותו הוא חיפש ואנחנו מוזילים עלויות.

BEMEDIA

צריכים אתר חדש?
הגיע הזמן להתקדם!

נוכחות טובה באינטרנט מתחילה בהקמת אתר אינטרנט טוב, נגיש מכל המכשירים (המכשיר הנייד, מובייל, טאבלט ומחשב ביתי).

ללא אתר אינטרנט אנחנו בעצם לא יכולים להפנות את המבקרים שלנו כדי שיקבלו יותר מידע לגבי העסק שלנו, לבצע רכישות או ליצור איתנו קשר.

בין אם מדובר באתר מסחרי למכירת מוצרים, אתר ייצוגי להצגת העסק למשיכת מבקרים כדי שיכירו אותנו יותר, או דף מכירות ייעודי שמתמקד במוצר בודד או מספר מוצרים אנחנו ב-BeMedia מתמחים בטכנולוגיות הכי חדשניות בשוק כדי לספק בעבורכם את אתר האינטרנט המושלם!

החל מחוויית המשתמש באתר (השימוש באתר ואיך העיצוב נראה מצד המשתמש) וכן בפיתוח השרת היעודי (אחסון האתרים בו מאוחסן האתר) והקמת המערך יש לנו ניסיון עתיר שנים בתחום ונשמח לעמוד לשרותכם בנושא.

החלטתם איזה פרויקט מתאים לכם? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.

    שם פרטי
    שם משפחה
    אימייל
    טלפון
    כתובת אתר
    הודעה

    בואו נדבר קצת עליכם

    הגעתם למקום הנכון, בואו נשוחח על איפה אפשר לשפר ולעזור לכם. חייגו אלינו עוד היום או מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם עם פרטים נוספים.

      שם פרטי
      שם משפחה
      אימייל
      טלפון
      כתובת אתר
      הודעה